Rewolucja w nieruchomościach. Wystartował GetHome.pl!

Nieruchomości

Wysokiej jakości ogłoszenia, brak powtarzających się ofert, bazowanie na  prawdziwych adresach i zero reklam – GetHome.pl to nowy portal nieruchomości, który wyróżnia się na tle konkurencji. Autorzy projektu na start mają 8 mln złotych inwestycji i 60-osobowy zespół specjalistów z branży. Cel? Zmiana modelu poszukiwania oraz sprzedaży i wynajmu nieruchomości na rynku wtórnym.

GetHome.pl to nowy portal nieruchomości, na którym znajdują się oferty sprzedaży i wynajmu z rynku wtórnego oraz pierwotnego. Celem projektu jest zaoferowanie użytkownikom maksymalnie przejrzystego oraz przyjemnego procesu zakupu, sprzedaży i wynajmu nieruchomości. Za realizację i finansowanie odpowiadają właściciele portalu rynekpierwotny.pl, który w tym roku świętuje swoje 10-lecie.

1 mln w rok. 8 mln w dwa lata

Na bardzo konkurencyjnym rynku realizacja wizji nowego i ogólnopolskiego serwisu nieruchomości, wymaga wiedzy, doświadczonego zespołu oraz odpowiednich środków finansowych.

GetHome, jako drugi projekt świetnie działającego portalu rynekpierwotny.pl, spełnia te wymagania. Sam rynekpierwotny.pl współpracuje z większością firm deweloperskich w Polsce i generuje ponad 600 000 wysokiej jakości zapytań na rynku pierwotnym rocznie. GetHome to odważne wejście właścicieli na rynek wtórny, zdominowany w Polsce od wielu lat przez kilku głównych graczy.

Mamy za sobą 10 lat intensywnej pracy nad portalem rynekpierwotny.pl, 60-osobowy zespół świetnych i pełnych pasji ludzi oraz zaawansowane zaplecze technologiczne z machine learning włącznie. Dzięki temu wiemy jak działać skutecznie i na czym musimy się skupić budując nowy portal nieruchomości. Do tej pory zainwestowaliśmy w GetHome ponad 1 mln złotych, przy czym większość środków przeznaczyliśmy na rozwój zaawansowanych technologii stanowiących serce projektu. Szacujemy, że nasza inwestycja w kolejnych dwóch latach wyniesie minimum 7-8 mln złotych. Projekt realizujemy z bieżących środków, bez wsparcia funduszy czy inwestorów zewnętrznych. Dzięki temu możemy odważnie i bardzo bezpośrednio podchodzić do wyzwań w tym segmencie rynku – komentuje Grzegorz Kurowski, Prezes Zarządu PropertyGroup, współzałożyciel RynekPierwotny.pl.

GetHome – czas na mieszkanie!

Głównym założeniem GetHome jest zaoferowanie użytkownikowi jak najlepszego doświadczenia w trakcie poszukiwania nieruchomości. To z kolei ma przełożyć się na wysoką jakość zapytań i sfinalizowanych transakcji.

Plan jest ambitny – do 2022 roku chcemy być najbardziej skutecznym kanałem pozyskiwania realnych klientów dla biur pośrednictwa. Wdrożymy także rozwiązania, które znacznie poprawią komunikację pomiędzy klientami i pośrednikami. Nie chcemy dołączać do rywalizacji o największą liczbę ofert czy użytkowników. Idziemy swoją drogą, gdzie najważniejszy jest zadowolony klient i finalna liczba transakcji – zapowiada Dominik Błaszczykiewicz odpowiedzialny za realizację projektu GetHome.

Portal realizuje te założenia kierując się trzema głównymi zasadami

Współpraca tylko z najlepszymi biurami pośrednictwa. Problemem rynku wtórnego jest to, że ogłoszenia bez tzw. klauzuli wyłączności (popularnie określane jako „otwarte”), są kopiowane, powielane i prezentowane jako „własne” przez osoby, które często nigdy nawet nie widziały danej nieruchomości albo wręcz nie zajmują się profesjonalnie usługą pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. GetHome współpracuje wyłącznie ze zweryfikowanymi partnerami biznesowymi.

Brak powtarzających się ogłoszeń. Pomysłodawcy GetHome wyszli z założenia, że natrafianie przez użytkownika wielokrotnie na te same nieruchomości często z zupełnie różnymi cenami i zdjęciami) na tym samym portalu jest dla kupującego stratą czasu i powoduje frustrację. Jako rozwiązanie przygotowali system, który rozpoznaje powtarzające się oferty i nie pozwala publikować na portalu po raz kolejny ogłoszeń dotyczących tej samej nieruchomości. W planach jest „paczkowanie” ofert, tzn. zaprezentowanie kompletu danych na temat nieruchomości z różnych źródeł, włączając w to przekrój cenowy oraz wskazanie osób, które wiedzą więcej o ofercie.

Realne lokalizacje. GetHome od swoich partnerów otrzymuje realne dane nieruchomości, które wykorzystuje do lepszego prezentowania ofert. Portal dodatkowo zamierza wyraźnie zaznaczyć, które nieruchomości znajdują w realnej lokalizacji, a które w przybliżonej (i w jakim stopniu). W tej chwili mieszkania prezentowane są zawsze na realnej ulicy, a domy – w realnych miejscowościach i dzielnicach.

Myśl przewodnia portalu to “Czas na mieszkanie!”. Z przymrużeniem oka chcemy w ten sposób pokazać, że dzięki nam użytkownik w końcu będzie mógł skupić się na samym mieszkaniu, a nie dość złożonym i często frustrującym procesie zakupowego. Z tego powodu na GetHome będziemy mocno promować oferty jakościowe, z klauzulą wyłączności i realnymi adresami –  komentuje Błaszczykiewicz.

Chcemy żeby GetHome w perspektywie najbliższych lat pomógł wprowadzić nowe standardy ofertowania, ale także komunikacji pomiędzy poszukującymi nieruchomości i pośrednikami. Z chęcią rozmawiamy z każdym, kto chciałby nam w tym pomóc – dodaje Błaszczykiewicz.

Z GetHome współpracuje już ponad 115 najlepszych biur pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, w tym m.in. Freedom Nieruchomości, En Casa Premium Real Estate, Partnerzy Nieruchomości, PÓŁNOC Nieruchomości, Moje Nowe M, Bracia Strzelczyk czy REALS Nieruchomości. Projekt zakłada współpracę ze wszystkimi biurami, które spełniają wysokie standardy obsługi klienta. Aktualnie współpraca z portalem jest całkowicie bezpłatna. Twórcy zapowiadają, że portal jest dynamicznie uzupełniany o nowe funkcje – w planach jest m.in. wprowadzenie ofert od klientów bezpośrednich.

Dodaj komentarz