Wystawa biżuteria VERDI w Polsce

Wystawa biżuterii VERDI w Polsce

W 1971 roku w Valenzie powstały pierwsze projekty w pracowni VERDI. To właśnie tu znajduje się stolica włoskiego designu i sztuki jubilerskiej. Giuseppe Verdi założyciel marki i firmy VERDI stworzył unikalne projekty biżuterii dające się opisać jako hipnotyzujący koktajl emocji, elegancji i wytworności. Od zawsze był zwolennikiem innowacji dlatego wszystkie projekty VERDI to kompozycje, które są mieszanką ducha nowych technologii, mistrzowskiej wiedzy o kamieniach i artystycznej doskonałości. Od samego początku VERDI to także filozofia.

Wystawa biżuteria VERDI w Polsce

Pomimo komercyjnego charakteru osobowość pojedynczego projektu miała zawsze być oryginalna, tak by każdy, kto nosi tę biżuterię, miał okazję poczuć jak to żyć pełnią życia i smakując jego unikalność zarazem. Tak pozostało do dzisiaj. Marco Verdi, przejmując prowadzenie firmy od ojca, wciąż utrzymuje jej pełen emocji styl i ducha marki. Każdego roku, nowa kolekcja stworzona pod brandem VERDI okazywała się wielkim sukcesem. Od 2016 roku firma rozpoczęła ekspansję na inne rynki. Stąd jej obecność w Polsce. Przez prawie 50 lat wciąż aktualne jest motto firmy: łączenie dbałości o szczegóły i proporcje, by w maksymalny sposób wyrazić współczesny styl.

Venezia ma status stolicy włoskiego designu i wzornictwa, co roku odbywają się właśnie tutaj targi biżuterii włoskiej z najlepszych włoskich pracowni jubilerskich – zapraszani są dealerzy i domy jubilerskie z całego świata.

– Polki otwierają się na odważną biżuterię, nie obawiają się ekstrawagancji i oryginalności. Chcą podkreślać swój styl i charakter. Projekty VERDI miałam okazję podziwiać w marcu tego roku, na targach BASELLWORLD w Bazylei. Od razu po targach rozpoczęliśmy rozmowy dotyczące prezentacji marki w Warszawie. To wyjątkowy design połączony z najwyższej próby rzemiosłem oraz jakością. Jestem przekonana, że Polki, słynące na świecie z dobrego gustu i stylu,  ją docenią i będą nosić te designerskie projekty na co dzień – mówi Maria Windorbska, Prezes Zarządu Biżuteria DESA w Warszawie, organizatorka wystawy.

Rynek biżuterii perspektywy rozwoju

Z raportu McKinsey wynika, że przemysł biżuteryjny będzie prężnie rozwijającą gałęzią gospodarki. Wg prognoz w 2020 roku wartość światowego rynku jubilerskiego będzie wynosiła 250 miliardów euro (w 2015 roku szacowana była na 150 miliardów euro).

– W Polsce poza sieciowymi jubilerami rośnie w sprzedaży udział lokalnych jubilerów oraz galerii biżuterii. To co wyróżnia ich ofertę – to jej niepowtarzalność, jakość rzemiosła oraz często najwyższej jakości kamienie.  Równolegle rozwija się rynek aukcji biżuterii.

-Wspólnie z domem aukcyjnym DESA Unicum organizujemy cztery aukcje rocznie. Z naszą ofertą biżuterii kolekcjonerskiej obejmującej ponad 2 000  niepowtarzalnych pierścionków, bransolet, brosz oraz kolii plasujemy się w czołówce na polskim rynku – mówi Maria Windorbska, Prezes Zarządu Biżuteria DESA w Warszawie, organizatorka wystawy.

Rośnie świadomość polskich klientów, którzy coraz częściej poszukują oryginalnej, wysokiej klasy biżuterii, która poza ozdobą będą również dobrą inwestycją. Kamienie szlachetne: diamenty, szmaragdy, szafiry, rubiny oprawione w oryginalne i ponadczasowe wzornictwo to nie tylko synonim statusu ale przede wszystkim sposób na tworzenie rodzinnej fortuny dodaje Maria Windorbska.

Dodaj komentarz